utorok 17. mája 2011

Štastie v piatok trinásteho

Tieto fotografie vyzerajú ako niečo, čo určite chcete vidieť. Môj internetový priateľ, Miloš, inšpirovaný svetom miznúceho primárneho opeľovača z prírody, včelou, zachytil úžasné obrázky, ktoré oslavujú život a odhaľujú prepojenie medzi vzorom a krásou okolo nás. Miloš, o sebe hovorí: Chcel by som začať včeláriť a priznám sa, že nemám preštudované žiadne metódy včelárenia, ale hneď ma zaujala metóda Warré, nakoľko mi nejde o včeliu farmu. Máme s rodičmi dreveničku na Kysuciach, na samote, v osade s troma chalúpkami a okolo krásny kus prirody. Náš krstný otec, pôvodný osadník, včeláril, ale ako sa pominul, tak s ním sa pominulo široko ďaleko aj včelstvo, preto by som to chcel znovu oprášiť. Dochádzam tam každý víkend, tak si myslím, že by som to mal zvládnuť.
V týchto dňoch mi Miloš opäť napísal: Chcem Vám oznámiť, že v piatok 13-teho som aj ja začal včeláriť vo Warré úli. Posielam Vám aj foto, na ktorom je úľ aj s prenosným rojáčikom, nakoľko som roj musel doviezť zo 40 km vzdialenosti.









Miloš, gratulujem a fandím ti. To je nádherná záhrada, včielky sa tam budú cítiť veľmi dobre a určite pri nich aj ty s rodinou a priateľmi. Veľa šťastia a radosti pri včelárení, aj bohatú úrodu jabĺčok z tej starej jablone.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára