utorok 7. mája 2013

Ozveny z včelárskej nedele 5.mája 2013

Dobrý den,
nestihl jsem se s Vámi v neděli již rozloučit, takže tak činím alespoň elektronicky.
Chtěl jsem Vám poděkovat za tento kurz, byl pro mne velmi přínosný a doufám, že se mi podaří některé ze získaných myšlenek aplikovat při mém včelaření.
Ještě jednou děkuji a jsem s pozdravem,
Jan Kuřík

Dobrý večer,
posielam Vám pár fotiek, ktoré som urobil na dnešnom školení. Viac ich nemám. Ak sa Vám hodia, môžete ich ľubovoľne použiť.
Ešte raz veľmi pekne ďakujem za perfektné školenie.
S pozdravom
Ján Brehuv

Dobrý deň, pán Bencúr,
môj manžel Ferdinand Kollár včera prišiel od vás z Jasenovej s veľmi dobrými dojmami zo školenia o prírodnom včelárení. Je veľmi rád, že mu získané vedomosti pomôžu pri práci so včeličkami. A ďakuje vám aj takto cez FB a mňa  za vašu ochotu podeliť sa o svoje skúsenosti.
S pozdravom a želaním nech sa darí
Jarka Kollárová


Dobrý deň pán Bencúr,
zasielam fotky z nedeľňajšej akcie, môžete samozrejme uverejniť, čo sa Vám bude hodiť. Ďakujem ešte raz za poučné chvíle, dúfam, že tento rok sa nám podarí založiť naše prvé včelstvá a úspešne ich prezimovať.
Tibor Líškay

Milý pane Bencúr.
   Odjeli jsme narychlo. Náš Heřman už byl nevrlý a před námi ještě dlouhá cesta. Také jsem s Vámi chtěla pohovořit, ale byl jste stále v "obležení" a každý měl určitě důležité dotazy a připomínky. Já měla nastudováno s Vašich stránek... A spíš chtěla vše vidět naživo.
   Doma máme spoustu různého života a protože jsem velký konzument medu, tak už to chtělo jen ty včelky. Manžel souhlasil, s podmínkou, že je to poslední "zvíře" do chovu. :)
   Strýc, který včelaří v nástavkových úlech, ale letos si vyrobil i mednou krávu, mě upozornil na Váš blog , že je to pro nás určitě to pravé. Po přečtení jsem se pro včelaření tímto způsobem nadchla a protože jsem naprostý začátečník a bez jakýchkoliv zkušeností, doufám, že to půjde. Pro mne je Váš způsob včelaření geniální protože je JEDNODUCHÝ!!! Snad to tedy bude takové jaké to líčíte :)
   Tři úly Warré už mám doma, čekám jen na včelky s těšením i obavou, jak si s nimi budu rozumět...
   Děkuji za pozvání na Váš seminář, bylo to milé a na Oravě je krásně. Určitě se tam někdy vrátíme  a strávíme zde víc času.
Mějte se krásně a držte nám a budoucím našim včelkám palce :)
Zdraví Oravovi.














Ahoj Milan, včera som to skukla, no proste krása, super, že posúvaš ďalej skúsenosti. Fajn, že sa tomu venuješ čo ťa baví. Prajem Ti veľa medíku, čauko, Zuzana.


Tí, čo na akcii boli, tí reagujú: "Boli sme tam, perfektá akcia. Neodpustíme si ale jednu poznámku na adresu komerčnej televízie: namiesto titulky "Nadšenci zachchraňujú včielky" tam dajú "Med bude drahší", je to už typické, ale je to na grc...."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára